Вівторок
18.12.2018
16:09
Вхід на сайт
Пошук
Ресурси вчителів


Корисні посилання






Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Середнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Головна » 2017 » Жовтень » 31 » Першокласники-школярики
14:44
Першокласники-школярики

    У початковий період навчання дітей у 1 класі важливе значення має успішність адаптаційного періоду. Оптимальний адаптаційний період складає один-два місяці. Залежно від різних чинників рівень адаптації дітей до нових умов може бути різним.

    Пріоритетними методами у роботі вчителів 1-х класів у вересні-жовтні (Коцак О.І., Чопик І.С., Машіка Д.М. та Сартіна Г.І.) під час уроків з першокласниками були ігрові та практичні методи навчання, що полегшують процес адаптації.

    Можна виділити наступні ознаки адаптації дитини до школи:

1. Процес навчання викликає у першокласника позитивні емоції, він упевнений в собі й не відчуває страх.

2.Новоспечений учень справляється зі шкільною програмою.

3. Дитина проявляє самостійність при виконанні завдань і звертається за допомогою тільки після того, як самостійно спробувала його виконати.

4. Першокласник задоволений своїми стосунками з однокласниками і вчителем.

    Протягом двох перших місяців навчання першокласників в школі вчителі спостерігали за дітьми під час уроків, на перервах. Заступником директора з навчально-виховної роботи Горгош Л.І.  було відвідано та проаналізовано уроки з різних навчальних.

    Відтак, аналіз проведеної роботи показав, що діти шестирічного віку, у переважній більшості, добре проходять період адаптації до нових умов, тобто до навчання в школі. Більша частина учнів вільно можуть спілкуватися з учителем, стають відповідальнішими, самостійними, контролюють свій емоційних стан, сприймають емоції інших.

Переглядів: 182 | Додав: ЛЮДМИЛА | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вверх