Вівторок
18.12.2018
15:53
Вхід на сайт
Пошук
Ресурси вчителів


Корисні посилання






Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Середнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Головна » 2018 » Грудень » 2 » Тиждень початкових класів
22:33
Тиждень початкових класів

                                                           

   Відповідно до плану роботи школи на 2018-2019 н.р., з метою виявлення творчого потенціалу педагогічних працівників та зацікавлення учнів до навчання у початкових класах з 26.11.2018р. по 30.11.2018р. було проведено Тиждень початкових класів.

   Понеділок, 26.11.2018

  1. Урочиста лінійка відкриття Тижня початкових класів. Ознайомлення з планом роботи. (1-4 класи)
  2. Відкритий урок природознавства на тему «Який океан найбільший?». (2 урок, 4-А клас, Гузинець О.Ф.)

   Розпочався тиждень початкових класів. Учитель 4-А класу Гузинець О.Ф. провела відкритий урок з природознавства на тему «Тихий океан», метою якого було продовжувати формувати уявлення про поверхню Землі, її зображення на карті, уміння читати карту і працювати з нею, ознайомити з особливостями Тихого океану, висвітлити значення океану та використання його багатств людиною; виховувати спостережливість, захопленість неповторністю і величчю природи.

   На початку уроку четвертокласники виконували тестування з вивченої напередодні теми та відгадували загадки. Далі переглянули відеофільм про підводний світ Тихого океану, який дав їм можливість більш реально побачити рослинний і тваринний світ зазначеного океану та зацікавив до вивчення теми.

   Опрацювавши матеріал підручника та цікаву презентацію, вчитель разом з учнями провели експеримент «Акваріум», під час якого педагог показала значення води в природі. Діти зрозуміли, що вода повинна залишалися чистою (блакитного кольору), а не такою, як у нашому досліді. Урок був цікавим, насиченим та незабутнім.

   Вівторок, 27.11.2018

  1. Відкритий урок математики на тему «Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за коротким записом». (3 урок, 2-Б клас, Чопик І.С.)
  2. Колективна гра з кубиками LEGO «Хто це? І що це?». (4 урок, 1-Б клас, Сембер М.І.)

   У 2-Б класі класним керівником Чопик І.С. було проведено віршований урок-гру з математики, метою якого було закріпити навички  додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.

   Під час уроку учні виконували такі завдання: «Усна лічба», «Каліграфічне письмо із завданням» (встановлення закономірності), «Ремонт виразів» (виправлення помилок), «Знаходження значень виразів» (робота біля дошки), «Доповнення умови задачі», «Робота над задачею», «Робота з геометричним матеріалом» тощо. Всю цю роботу супроводжували персонажі з мультфільму "Фіксики", яки учні допомагали у вирішенні завдань. Дуже учням сподобалася музична фізкультхвилинка - під мелодію пісні Фіксиків. Другокласники із задоволенням виконували поставлені перед ними завдання.

   У 1-Б класі Сембер М.І. провела колективну гру з кубиками LEGO «Хто це? І що це?», яка вчить дітей спільно працювати над завданням, уявляти і творчо мислити, пояснювати що зробили та чого навчились.

   Шість цеглинокце технологія навчання, яка допомагає учням тренувати пам’ять, розвивати моторику і творчо мислити. Через гру вони зможуть навчитися таких важливих, передбачених НУШ умінь, як, наприклад, вирішення проблемних завдань. Чарівні цеглинки здатні згуртувати, навчити взаємодіяти і доповнювати один одного.

   Так і наші першокласники навчилися працювати колективно над поставленим завданням та презентувати свої роботи. А найголовніше - отримали велике задоволення.

   Середа, 28.11.2018

  1. Відкритий урок математики на тему «Додавання і віднімання чисел 8 і 9». (2 урок, 1-А клас, Макай М.П.)
  2. Урок-зустріч з природознавства на тему «Атлантичний океан». (3 урок, 4-Б клас, Сабов Т.Д.)

   Макай М.П. провела відкритий урок математики в 1-А класі, основною метою якого було складання таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9, продовжувати знайомити з поняттям «Задача».

   Урок розпочався з привітання, визначення настрою. Далі – різні види лічби для засвоєння цифр: лічба цифр на пальцях, стрибки на лівій нозі від 1 до 10, на правій від 10 до 1, лічба на числовій прямій, визначення попереднього та наступного числа, сусідів чисел. Складання таблиць почалося з повторення вивчених таблиць. Учням було цікаво обчислювати вирази, порівнювати число і вирази. Для учнів новим було поняття “задача”. Учитель змістовно пояснив що таке “задача”, її складові. Учні з цікавістю розв’язували прості задачі на основі малюнків.

   Уміння аналізувати, виправляти помилки першокласники вчилися під час виконання завдань у зошитах з друкованою основою. На завершення уроку учні поділились на 4 групи за порами року. Кожна група отримала завдання: пофантазувати та скласти композицію з паличок Кюізенера. Школярі поділились своїми творіннями. Урок пройшов цікаво й пізнавально.

   У 4-Б класі класним керівником Сабов.Т.Д. було проведено урок-зустріч з природознавства, метою якого було продовжити знайомити учнів з океанами Землі, їх розміщенням на карті півкуль і глобусі.

   Під час уроку четвертокласники виконували багато цікавих завдань, а саме: дидактична гра «Сонечко», бліц турнір, а також була проведена робота в групах, самостійна робота та тестування. Учні спробували себе у ролі юних дослідників-географів. Вони знайшли та розповіли багато цікавої інформації про флору та фауну Атлантичного океану. Вербич Ростислав підготував презентацію про цікавий світ Атлантичного океану, яку представив для однокласників.

   Виконання творчих завдань у групах вимагало від учнів вміння логічно міркувати, чітко висвітлювати свою думку, здійснювати самоконтроль, узгоджено працювати. Протягом уроку вони захоплювалися неповторністю і величчю природи та вдосконалювали в собі навички бережливого ставлення до природніх багатств океанів. А також отримали багато додаткової інформації про Атлантичний океан.

   Четвер, 29.11.2018

  1. Патріотичне свято «Моя рідна Україно, я – твоя мала частина». (2 урок, 2-А клас, Коцак О.І.)
  2. Виховне заняття у формі гри «Подорож країною Дружби». (4 урок, 3-А клас, Сливка Т.О.)

   Україна... Рідний край. Скільки добрих, лагідних слів придумали люди, щоб висловити свою гарячу любов до того краю, де народились ми і живемо. В цей складний для всієї країни час учні 2-А класу разом з класним керівником Коцак О.І. провели патріотичне свято «Моя рідна Україно, - я твоя мала частина». Проникливо і впевнено школярі розповідали про те, що український народ складається із родин, маленькими частинками яких є вони самі. А Батьківщина одна у кожного і дається з народження.

   Учні продовжували дізнаватись про добрі, давні символи України: калину, вербу. Виконали пісні про них. А український віночок, який учні склали з квітів, став справжнім оберегом свята. Окремо було сказано про український вишиваний рушник, який із сивої давнини і до наших днів у радості і горі є невідʼємною частиною нашого побуту. Чудовий танок з рушниками у постановці С.С. Ерделі-Сембер став окрасою свята.

   Ми живемо в непростий для України час. Всі ми віримо, що на нашу долю випадуть радісні хвилини гордості за те, що ми – український народ.

   У 3-А класі (класний керівник Сливка Т.О.) було проведене виховне заняття на тему «Подорож країною Дружба».

   Заняття розпочалося з віршованого привітання, посмішки та розгадування ребусу. Діти мандрували країною Добра. Мандруючи країною мандрівники зупинялися на зупинках. Перша зупинка мала назву «Друг». Тут вони дізналися яким має бути справжній друг. Друга зупинка була «Дружба», де діти дізналися, що таке справжня дружба, пограли в гру «Хто з ким дружить?» Завданням гри було об’єднати героїв з казок і мультфільмів, які були справжніми друзями. Третьою зупинкою була «Квітка дружби». Тут чекала учнів казкова квітка-семицвітка, але її пелюстки були відсутні й розкривалися за умови виконання «Правил дружби». Завданням було – дізнатися 7 правил дружби і відкрити чарівну квітку. Під час цієї зупинки третьокласники вчилися посміхатися один одному, бути в дружбі мудрими. Розв’язували задачі з вихованості. Вчилися допомагати один одному, вибачати і вибачатись. Створили «Сонце доброти» даруючи йому свої промінчики з сердечними побажаннями. Поєднували хмаринки, на яких були записані частини прислівʼїв про дружбу. Вчились радіти один за одного. І завершили свою подорож словами «Давайте жити дружно!!!».

   Учням дуже сподобалася така подорож. Сподіваємося, що вони тепер неодмінно будуть добрими та дружелюбними.

   П'ятниця, 30.11.2018

  1. Інсценізація казки «Подорож краплинки». (2 урок, 1-Б клас, Кияк М.М.)
  2. Виховне заняття «Подорож на планету Доброта». (3 урок, 3-Б клас, Долгош Т.О.)
  3. Підведення підсумків тижня початкових класів. Святкова лінійка. Нагородження переможців. (1-4 класи)

   Учні 1-Б класу з класним керівником Кияк М.М. інсценізували казку «Пригоди Крапельки», що відповідав темі дванадцятого тижня навчання першокласників НУШ. Вони уявляли себе маленькими краплинками, які подорожують світом. Під час інсценізації першокласники збагатили свої знання про кругообіг води в природі, дізналися звідки з’являються хмари  і чому падає дощик. Ця інсценізація сприяла розвитку творчого мислення та логіки в учнів.

   Долгош Т.О., класний керівник 3-Б класу провела виховне заняття на тему: «Подорож на планету Доброта». Діти об’єдналися в чотири групи, де творчо попрацювали над різними цікавими завданнями. Слухали казку та легенду, які вчать бути людяними, гуманними, толерантними, доброзичливими. Діти побували на планеті Компліментів, Протилежностей, Вихованості, Ввічливості, де шукали ключ-розгадку, виконуючи різні цікаві завдання, щоб потрапити на планету Доброти. Була застосована інтерактивна вправа «Мікрофон», під час якої учні пояснювали, що таке добро, добра людина, добрі вчинки. На завершення подорожі учні прикріпили зроблені сердечка з своїми іменами на планету Доброти, як символи добра і милосердя у їхніх серцях. На завершення лунала пісня «Щасливі діти живуть в Україні», під час якої третьокласники потанцювали. На такій позитивній ноті і закінчилось заняття. В оченятах дітей світилась радість.

   Тиждень початкових класів показав, що учителі початкових класів ще раз довели, що вони є справжніми фахівцями своєї справи, а учні школи – талановиті, розумні, активні та допитливі.

Переглядів: 177 | Додав: DreamMaster | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вверх