Під час цього тижня учні грали в ігри «Струмочок», «Де живе краплина», «Хмаринки і краплинки». Всі уроки будувалися відповідно до теми тижня. Але найкраще учням 1-Б класу (класний керівник Кияк М.М.) сподобалася інсценізація казки «Пригоди Крапельки». Учні уявляли себе маленькими краплинками, які подорожують світом. Під час інсценізації вони збагатили свої знання про кругообіг води в природі, дізналися звідки з’являються хмари і чому падає дощик. Ця інсценізація сприяла розвитку творчого мислення та логіки в учнів.
Макай М.П. провела відкритий урок математики в 1-А класі на тему «Додавання і віднімання чисел 8 і 9», основною метою якого було складання таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9, продовжувати знайомити з поняттям «Задача».
Урок розпочався з привітання, визначення настрою. Далі – різні види лічби для засвоєння цифр: лічба цифр на пальцях, стрибки на лівій нозі від 1 до 10, на правій від 10 до 1, лічба на числовій прямій, визначення попереднього та наступного числа, сусідів чисел. Складання таблиць почалося з повторення вивчених таблиць. Учням було цікаво обчислювати вирази, порівнювати число і вирази. Для учнів новим було поняття “задача”. Учитель змістовно пояснив що таке “задача”, її складові. Учні з цікавістю розв’язували прості задачі на основі малюнків.
Уміння аналізувати, виправляти помилки першокласники вчилися під час виконання завдань у зошитах з друкованою основою. На завершення уроку учні поділились на 4 групи за порами року. Кожна група отримала завдання: пофантазувати та скласти композицію з паличок Кюізенера. Школярі поділились своїми творіннями. Урок пройшов цікаво й пізнавально.
У вівторок учителем Сембер М.І. в 1-Б класі була проведена колективна гра з кубиками LEGO «Хто це? І що це?», яка вчить дітей спільно працювати над завданням, уявляти і творчо мислити, пояснювати що зробили та чого навчились.
Шість цеглинок – це технологія навчання, яка допомагає учням тренувати пам’ять, розвивати моторику і творчо мислити. Через гру вони зможуть навчитися таких важливих, передбачених НУШ умінь, як, наприклад, вирішення проблемних завдань. Чарівні цеглинки здатні згуртувати, навчити взаємодіяти і доповнювати один одного.
|