Початкова освіта – перший рівень загальної середньої освіти, який, зберігаючи наступність із дошкільним періодом, забезпечує подальше становлення і розвиток особистості дитини, закладає базу для її навчання в основній школі.
Основна мета початкової освіти – виховання особистості дитини, її гармонійний розвиток, збагачення досвіду життєдіяльності на основі загальнолюдських та національних цінностей, формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів як бази для успішного навчання в основній школі.
Завдання початкової освіти полягає у:
- психолого-педагогічній адаптації дитини до шкільного навчання;
- подальшому становленні особистості дитини, її духовного, психічного, фізичного, соціального розвитку, розвитку пізнавальних здібностей, інтересу до навчання;
- формуванні ключових і предметних компетентностей;
- формуванні культури спілкування та співпраці у різних видах діяльності та формах навчальної взаємодії, здатності до самовираження, соціально-правової, екологічно доцільної і здоров’язбережувальної та безпечної поведінки у різних життєвих ситуаціях;
- формуванні цілісної наукової картини світу, емоційно-ціннісного ставлення дитини до самої себе, інших людей, суспільства і природи;
- естетичному, морально-етичному, патріотичному, громадянському, трудовому, екологічному вихованні дитини.
Основними результатами початкової освіти є психологічна, фізична, інтелектуальна і соціальна готовність учнів до систематичного навчання на наступному рівні освіти:
- достатньо розвинені мислення, уява, пам’ять, увага, сенсорні уміння, рефлексія;
- відповідний віку молодших школярів фізичний розвиток;
- сформовані складники ключових компетентностей (уміння вчитися, інформаційно-комунікативної, загальнокультурної, здоров’язбережувальної, громадянської, соціальної) і предметних компетентностей, що охоплюють знання, уміння, навички, способи діяльності, досвід та здатність застосовувати їх у навчальних і життєвих ситуаціях, а також особистісно ціннісне ставлення до життя і здоров’я, соціуму, природи, праці, навчання і мистецтва, здатність до творчого самовираження;
- морально-етична, естетична, патріотична і громадянська вихованість особистості, що виявляється у культурі міжособистісної взаємодії, соціально-правовій, екологічно доцільній та здоров’язбережувальній поведінці, сформованості емоційно-чуттєвої сфери, здатності самостійно діяти у типових для дітей молодшого шкільного віку життєвих ситуаціях.
Навчально-методичний посібник “Порадник для вчителя” (НУШ)
Методичні розробки вчителів початкових класів
Казкова подорож «Стежкою добра», 1 клас
(вчитель Чопик І.С.)
Бесіда-тренінг «Твоя увага», 1 клас
(вчитель Коцак О.І.)
Інтелектуальна гра «Найрозумніші», 2 клас
(вчитель Сливка Т.О.)
Виховне заняття ГПД «Я люблю Україну», 1-2 класи
(вихователь Машіка Д.М.)
Перекличка повідомлень. «Наша Батьківщина – Україна», 2 клас
(вчитель Долгош Т.О.)
(вчитель Гузинець О.Ф.)
Урок природознавства на тему «Види корисних копалин», 3 клас
(вчитель Гузинець О.Ф.)
Виховний захід «Чари осені», 3 клас
(вчитель Гузинець О.Ф.)
Урок трудового навчання «Оригамі, виготовлення виробів технікою орігамі. Краб», 3 клас
(вчитель Романко Л.А.)
Виховний захід "Наша мова - солов'їна, чиста, мов перлина", 3 клас
(вчитель Кияк М.М.)
(вчитель Немеш У.А.)
Сторінками природничого журналу «Квітуча планета», 4 клас
(вчитель Немеш У.А.)
Ділова гра «Екологічний бумеранг», 4 клас
(вчитель Макай М.П.)
Виховне заняття ГПД «Осінь така мила...», 3-4 класи
(вихователь Буглина О.В.)