Четвер
02.05.2024
00:36
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання








Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Середнянський ліцей

     Початкова освіта – перший рівень загальної середньої освіти, який, зберігаючи наступність із дошкільним періодом, забезпечує подальше становлення і розвиток особистості дитини, закладає базу для її навчання в основній школі.

     Основна мета початкової освіти – виховання особистості дитини, її гармонійний розвиток, збагачення досвіду життєдіяльності на основі загальнолюдських та національних цінностей, формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів як бази для успішного навчання в основній школі.

     Завдання початкової освіти полягає у:

  • психолого-педагогічній адаптації дитини до шкільного навчання;
  • подальшому становленні особистості дитини, її духовного, психічного, фізичного, соціального розвитку, розвитку пізнавальних здібностей, інтересу до навчання;
  • формуванні ключових і предметних компетентностей;
  • формуванні культури спілкування та співпраці у різних видах діяльності та формах навчальної взаємодії, здатності до самовираження, соціально-правової, екологічно доцільної і здоров’язбережувальної та безпечної поведінки у різних життєвих ситуаціях;
  • формуванні цілісної наукової картини світу, емоційно-ціннісного ставлення дитини до самої себе, інших людей, суспільства і природи;
  • естетичному, морально-етичному, патріотичному, громадянському, трудовому, екологічному вихованні дитини.

     Основними результатами початкової освіти є психологічна, фізична, інтелектуальна і соціальна готовність учнів до систематичного навчання на наступному рівні освіти:

  • достатньо розвинені мислення, уява, пам’ять, увага, сенсорні уміння, рефлексія;
  • відповідний віку молодших школярів фізичний розвиток;
  • сформовані складники ключових компетентностей (уміння вчитися, інформаційно-комунікативної, загальнокультурної, здоров’язбережувальної, громадянської, соціальної) і предметних компетентностей, що охоплюють знання, уміння, навички, способи діяльності, досвід та здатність застосовувати їх у навчальних і життєвих ситуаціях, а також особистісно ціннісне ставлення до життя і здоров’я, соціуму, природи, праці, навчання і мистецтва, здатність до творчого самовираження;
  • морально-етична, естетична, патріотична і громадянська вихованість особистості, що виявляється у культурі міжособистісної  взаємодії, соціально-правовій, екологічно доцільній та здоров’язбережувальній поведінці, сформованості емоційно-чуттєвої сфери, здатності самостійно діяти у типових для дітей молодшого шкільного віку життєвих ситуаціях.

 

Навчально-методичний посібник “Порадник для вчителя” (НУШ)

 

 


Методичні розробки вчителів початкових класів

Казкова подорож «Стежкою добра», 1 клас

(вчитель Чопик І.С.)

Бесіда-тренінг «Твоя увага», 1 клас

(вчитель Коцак О.І.)

Інтелектуальна гра «Найрозумніші», 2 клас

(вчитель Сливка Т.О.)

Виховне заняття ГПД «Я люблю Україну», 1-2 класи

(вихователь Машіка Д.М.)

Перекличка повідомлень. «Наша Батьківщина – Україна», 2 клас

(вчитель Долгош Т.О.)

Літературний вечір, 2 клас

(вчитель Гузинець О.Ф.)

Урок природознавства на тему «Види корисних копалин», 3 клас

(вчитель Гузинець О.Ф.)

Виховний захід «Чари осені», 3 клас

(вчитель Гузинець О.Ф.)

Урок трудового навчання «Оригамі, виготовлення виробів технікою орігамі. Краб», 3 клас

(вчитель Романко Л.А.)

Виховний захід "Наша мова - солов'їна, чиста, мов перлина", 3 клас

(вчитель Кияк М.М.)

Урок математики на тему "Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задачі на знаходження суми двох доданків", 3 клас

(вчитель Немеш У.А.)

Сторінками природничого журналу «Квітуча планета», 4 клас

(вчитель Немеш У.А.)

Ділова гра «Екологічний бумеранг», 4 клас

(вчитель Макай М.П.)

Виховне заняття ГПД «Осінь така мила...», 3-4 класи

(вихователь Буглина О.В.)

Вверх