Субота
27.04.2024
10:40
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання








Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Середнянський ліцей
 


   Здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами, які зараховані до закладів освіти на основі базової середньої освіти, здійснюється відповідно до Порядку організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.

ПОРАДИ БАТЬКАМ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ:
  1. Ніколи не жалійте дитину через те, що вона не така, як усі.
  2. Даруйте дитині свою любов та увагу, однак не забувайте про інших членів родини, котрі її теж потребують.
  3. Не дивлячись ні на що, зберігайте позитивне ставлення та уявлення про свою дитину.
  4. Організуйте свій побут так, щоб ніхто в сім'ї не відчував себе «жертвою», відмовляючись від свого особистого життя.
  5. Не відгороджуйте дитину від обов'язків і проблем. Вирішуйте всі справи разом з нею.
  6. Слідкуйте за своєю зовнішністю. Дитина повинна пишатися вами.
  7. Не бійтеся в чомусь відмовити дитині, якщо вважаєте її вимоги надмірними.
  8. Частіше розмовляйте з дитиною. Пам'ятайте, що ні телевізор, ні радіо не замінять їй вас.
  9. Не обмежуйте дитину в спілкуванні з ровесниками.
  10. Частіше звертайтеся за порадами до педагогів та психологів.
  11. Спілкуйтеся з родинами, у яких є діти з особливими освітніми потребами. Передавайте свій досвід і переймайте чужий.
  12. Пам'ятайте, що дитина коли-небудь подорослішає і їй доведеться жити самостійно. Готуйте її до самостійного життя. Говоріть з нею про майбутнє.

                ПОРАДИ БАТЬКАМ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДИТИНУ З ДЦП:
  • Створіть безпечну психологічну атмосферу для дитячих пошуків, де вона могла би знайти зраду для своїх розчарувань і невдач.
  • Підтримуйте потяг дитини до творчості і виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки щодо перших творінь вашої дитини.
  • Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість дитини. Намагайтеся відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здається безглуздими.
  • Учіться самі та навчайте дітей правильно спілкуватися.
  • Щоб навчитися правильно говорити, треба вміти читати і слухати.
  • Читайте своїм дітям казки.
  • Обіймайте, цілуйте та заохочуйте дітей — вони все розуміють та відчувають. Забагато любо­ві не буває.
  • Завжди пам'ятайте, що ваша дитина — інди­відуальність. Вона заслуговує на повагу!
  • Якщо дитина відчуває добре ставлення до себе, вона цим же віддячить.
  • Ніколи не давайте дитині негативних суджень про неї: «ти поганий», «ти брехливий», «ти злий». Оці­нювати треба лише вчинок. Варто говорити так: «Твій вчинок поганий, але ж ти хороший і розумний хлоп­чик (дівчинка) і не будеш більше так робити, правда?»
  • У вашому щоденному спілкуванні повинно бути від 20 компліментів для своєї дитини.
  • Завжди пам'ятайте, що дитина навчиться того, що вона бачить у повсякденному житті. За­стосуйте батьківську мудрість!
 
    ЯК РОЗПІЗНАТИ АУТИЗМ У ДИТИНИ
   Всі перераховані нижче симптоми вказані лише для ознайомлення.
   Не всі ці симптоми можуть спостерігатися у дитини з аутизмом одночасно, крім того частина цих симптомів зустрічається і у звичайних дітей.
   Діагностику щодо наявності РАС мають проводити відповідні сертифіковані фахівці в сфері аутизму.
   В Україні ставити діагноз “РАС” може лише дитячий психіатр.
 




   Якщо в цьому списку ви зустріли багато симптомів, це привід знайти відповідного спеціаліста в вашому місті/області для консультації.
 
10 ОБОВ'ЯЗКОВИХ ПРАВИЛ ДЛЯ БАТЬКІВ ДИТИНИ З АУТИЗМОМ
   Варто знати і завжди пам’ятати певні правила взаємодії  з дитиною, яка має аутизм:
  1. Приймати дитину такою, яка вона є.
  2. Виходити з інтересів дитини.
  3. Послідовно дотримуватися певного режиму і ритму життя.
  4. Виконувати повсякденні ритуали.
  5. Навчитися схоплювати найменші вербальні та невербальні сигнали дитини.
  6. Частіше бути присутнім у мікрогрупі(класі), де займається дитина.
  7. Якомога частіше розмовляти з дитиною, відповідати за неї, допомагати їй давати найпростіші відповіді (так/ні; хто зробив – я! тощо).
  8. Забезпечити комфортне середовище для спілкування і навчання.
  9. Терпляче пояснювати дитині суть її діяльності, використовуючи чітку наочну інформацію (схеми, карти тощо).
  10. Не допускати перевтомлення дитини.
Вверх