Під час навчання першокласники навчилися спостерігати, які органи чуття задіяні у процесі травлення. Учні дізналися про важливість їжі для організму людини; користь і шкоду від продуктів харчування; що їжа не лише задовольняє потреби організму людини, але й має викликати насолоду, бути естетичною на вигляд; правила здорового харчування.
На протязі тижня учні разом з учителем Кияк М.М. складали ментальну карту «Навіщо мені їсти», проводили експеримент із «солодкою» водичкою і дізналися у чому її шкода, грали в гру «У крамниці».
Але найбільше учням сподобалася робота в групах «Як визначити корисну і шкідливу їжу». Діти мали в групі обговорити корисну і шкідливу їжу, а потім висловити свою думку щодо цієї теми. Під час обговорення першокласники навчилися висловлювати власну думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
|