Саме слово веселка має в собі частину слова весело і тому учні сприймали цей тиждень в цьому ключі, складали асоціації, асоціативний кущ, опрацювали казки про веселку «Звідки береться веселка», «Сім кольорів щастя». Разом з фарбами малювали свої заповітні мрії. За допомогою фарб зобразили щастя в їхньому розумінні. Учні вивчили пісню Наталії Май «А що таке щастя?»
Учні дослідили природне явище, яке було в Середньому: веселка на все селище, яке зайняло все небо, досліджували кольори, відтінки, контури. Продумали ідею прикрашання актової зали на свято Букваря - веселка на фоні неба.
Гра «Покажи настрій» допомогла працювати з емоціями, прослідковувати їхню зміну, свої відчуття. Учні привчалися працювати зі своїми відчуттями. Емоції - важливий аспект нашого життя, а позитивні емоції творять наш світ.
Школярі зрозуміли і засвоїли важливість гарного настрою в житті, в навчанні. Учні вибрали собі девіз «По життю з позитивним настроєм». |