Пріоритетним напрямом діяльності сучасної загальноосвітньої школи є впровадження в навчально-виховний процес особистісно орієнтованих педагогічних технологій, в основі яких лежить глибоке і всебічне вивчення особистості дитини. До таких технологій належить і метод творчих проектів.
Проектна технологія – практичне спрямування особистісно орієнтованого трудового навчання в процесі конкретної навчально-трудової діяльності учня, на основі його вільного вибору та з урахуванням його особистих інтересів. У свідомості учня суть проектної технології відображається так: «Я знаю, для чого мені потрібно все, що я пізнаю, і де я можу ці знання застосувати».
Метод проектів дає змогу активно розвивати в учнів творче мислення, творчі здібності, прагнення самому створити, усвідомити себе творцем. В учнів має виробитись і закріпитись звичка до аналізу споживчих, економічних, екологічних і технологічних ситуацій, здатність оцінювати ідеї, виходячи з реальних матеріальних можливостей, уміння вибирати найбільш технологічний, економічний спосіб виготовлення об'єкта проектної діяльності, який би відповідав вимогам дизайну.
В І семестри учні виконали наступні проекти:
- Серветка
- Підставка під горнятко
- Сервірування святкового столу
- Листівка
- Панно
- Гольниця
- Плоска м’яка іграшка
- Ключниця
- Текстильні квіти
- Шарф
- «Я споживач»
- Чохол для горнятка
- Поясний швейний виріб
- «Мій одяг, мій імідж»
- Корисні речі для інтер’єра школи, дитячого садка, громадських місць, помешкання
- Вироби в етнічному стилі
- Мій власний стиль
|