З 22 по 26 квітня вчителем Болдессарі В. О. було проведено тиждень географії.
Метою проведення заходів було поглиблення знань учнів з даного предмету, розширення наукового світогляду, підвищення інтересу до географії, дослідження навколишнього середовища, всебічного розвитку особистості.
Форми та методи роботи відповідали рівню розвитку дітей, проводилися в рамках діяльнісного, компетентністного та особистісно-орієнтованого підходів.
Розпочався тиждень із конкурсу стінгазет між 6-10 класами на теми: «Цікава географія». Переможцями стали учні 10-Б класу.
У вівторок (23 квітня) був проведений круглий стіл з учнями 8-Б класу на тему: «Туристична привабливість Закарпаття. Проблеми та перспективи». Учні підготували цікаві презентації із туристичними об’єктами нашого мальовничого краю: гори, озера, ріки, водоспади, замки, санаторії, бази відпочинку. Після було обговорення проблем, запропоновані шляхи їх вирішення та спрогнозована позитивна перспектива розвитку туризму в Закарпатській області. Даний захід поглибив та розширив знання учнів про рідний край.
У четвер (25 квітня) відбулася географічна гра «Подорож материками» між учнями 7-х класів. 7-А клас брав участь під назвою «Меридіан», а 7-Б - «Екватор». Гра складалася із 5-ти різноманітних конкурсів на знання географічної номенклатури, природи, населення материків, дослідників, географічних координат. Між конкурсами вболівальники веселили аудиторію географічними гуморесками. Гра дала змогу вчителю перевірити рівень засвоєння знань, а учням закріпити набуті знання та навички та застосувати їх на практиці.
В результаті насичених та цікавих змагань перемогу з рахунком 34:24 отримала команда «Екватор» (7-Б клас).
У п'ятницю (26 квітня) учні 9-х класів переглянули документальний фільм «Дім. Побачення з планетою» про вплив господарської діяльності на природу. Обговорили наслідки вирубки лісів, забруднення навколишнього середовища, нераціонального природокористування, а також концепцію сталого розвитку.
Того ж дня були підведені підсумки тижня географії. Переможці та учасники заходів були нагороджені грамотами.
Використання індивідуальних та групових видів робіт, активних та інтерактивних методів стимулювало учнів до участі у заходах, сприяло встановленню тісного співробітництва між вчителем та учнями.
Учні показали добрі знання з географії, вміння застосовувати теоретичні знання на практиці, отримали позитивні емоції. |