6 грудня в 4–А класі (класний керівник Сливка Т.О.) було проведене виховне заняття на тему «Країна ввічливих слів».
Мета цього заняття – збагатити та активізувати словниковий запас учнів; формувати комунікативну компетентність, мовленнєву культуру школярів; розвивати діалогічне мовлення, пам'ять, мислення; виховувати ввічливість, повагу до старших і однолітків.
Заняття розпочалося з віршованого привітання, посмішки та розгадування теми заняття. Діти помандрували до країни Ввічливих слів. По дорозі в цю дивовижну країну відвідали: «Алею Вітань», «Палац Вибачень», «Океан Ввічливості». Подорожуючи країною мандрівники зупинялися на зупинках.
Перша зупинка мала назву «Алея Вітань». Тут діти згадували, коли потрібно вітатися, які є слова вітань, коли і як з’явилися слова вітань.
Друга зупинка була в «Палаці вибачень», де діти згадали всі слова вибачень, обговорили, в яких випадах і як потрібно просити вибачення.
Третьою зупинка - «Океан Ввічливості». Тут діти обговорили, що таке ввічливість, переглянули відеоролик «Що таке ввічливість», виконали вправу «Чарівні слова», де об’єднали подані їм ввічливі слова в такі групи: вітання, подяки, вибачення та інші ввічливі слова. Стали поліглотами і вивчили, як люди дякують у світі на різних мовах. З теленовин дізналися, коли відзначають день слова «дякую», пограли в гру «Ввічливо чи неввічливо», «Так чи ні, розв’язали запропоновані проблемні ситуації і складали розсипані прислів’я. Під кінець подорожі «Океаном Ввічливості» переглянули віршовану казку «Ввічливі слова».
На завершення подорожі виконали завдання Семафора ввічливості, який запросив дітей на ввічливе чаювання в місто «Ввічливих слів». На згадку про себе, учні подарували жителям казкового міста чайний сервіс ввічливості.
Дітям дуже сподобалася така подорож.
Сподіваємося, що після цієї казкової подорожі учні неодмінно будуть ввічливими!!! |