Субота
27.04.2024
06:04
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання








Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Середнянський ліцей
Головна » 2019 » Березень » 23 » Тиждень хімії та екології в Середнянській ЗОШ І-ІІІ ст.
21:35
Тиждень хімії та екології в Середнянській ЗОШ І-ІІІ ст.

                                                                         

   Хімія у школі - це не тільки уроки, це і позакласна робота вчителя та учнів. Цікавим прикладом такої діяльності є Тижні хімії в школі, які охоплюють учнів 7-11 класів, а також дають можливість знайомити учнів 5-6 класів з предметом "хімія".

   З 18 по 22 березня в Середнянській ЗОШ І-ІІІ ст вчителями хімії Яворською Г.А. та Басараб Н.І був проведений «Тиждень хімії та екології». Він організований з метою:

  • розвитку пізнавального інтересу учнів;
  • розширення та більш глибоке засвоєння матеріалу програмних тем;
  • розвитку самостійності учнів;
  • розвитку творчості учнів;
  • вміння працювати з додатковою літературою;
  • розвитку почуття співпричетності та відповідальності за доручену справу;
  • розвитку творчої особистості учнів, які будуть учасниками процесу.

   Під час проведення «Тижня хімії та екології» в Середнянській ЗОШ I-III ст. були організовані і проведені заходи, в яких активну участь взяли педагогічні працівники та учні.

   Тиждень розпочали конкурсом стінгазет на теми «Хімія в побуті» та «Хімія цікава наука», де учні 7-11 класів мали змогу показати свої здібності у малюванні та креативному мисленні.

19 березня (вівторок)

   Вчителем хімії Яворською Г.А. був проведений відкритий урок в 9-А класі на тему «Практична робота: властивості оцтової кислоти».

   Під час уроку учні розвивали вміння поєднувати теорію і практику, користуватися хімічним обладнанням, реактивами, інструктивною карткою, оформляти результати дослідів і робити висновки. Учитель показував вагомість теми уроку, спонукав до зацікавленості шляхом поєднання теорії з повсякденним життям. Емоційний фон та темпоритм відповідав віковим особливостям учнів 9 класу.

  

  

   Також серед учнів 8-А та 8-Б класів вчителем хімії Яворською Г.А. був проведений «Хімічний брейн-ринг».

   Метою даного заходу було розвивати пізнавальну активність та логічне мислення в дітей, уміння виконувати на доступному рівні завдання; удосконалювати навички групової та індивідуальної роботи; виховувати відповідальність за доручену справу, налагоджувати взаємопорозуміння. З двох класів обиралася команда, що складалась з 6 осіб, між якими проводився брейн-ринг. Вчитель підібрав цікаві завдання: теоретичні та експериментальні.

   В результаті виграла команда 8-Б класу, і відзначився капітан команди 8-Б класу Куруца Роман. Нагородженням були вручені грамоти та різні смаколики для учнів.

20 березня (середа)

   «Вибір є завжди у кожного із нас» - під такою назвою було проведено годину спілкування вчителем хімії Басараб Н.І. з учнями 10-11 класів.

   Пропаганда здорового способу життя, негативне ставлення до вживання наркотиків, алкоголю та паління, які завдають великої шкоди здоров’ю людини. Бесіда з учнями присвячена найактуальнішій проблемі сучасності – здоровому способу життя. Старшокласники Ком’ят О., Молнар К., Перевузник А., Озимок Є., Юртин Д. підготували повідомлення про шкоду паління та алкоголю.

   Доповненням до повідомлень був перегляд відеофільмів «Експеримент  із сигаретами» та «Шкода від алкоголю». На занятті вчителем  були використані вправи «Асоціації» та «Навчаючись-навчаю: Альтернатива шкідливим звичкам», проведений тест «Чи зможеш ти встояти?» та конкурс “Розвій міфи”.

   Бесіда завершилась обговоренням людських цінностей і побажанням всім здоров’я, любові та благополуччя.

21 березня (четвер)

   У 7-Б класі проведена хімічна гра «Відгадай елемент» вчителем Яворською Г.А. Метою даної гри є розширити і поглибити знання учнів про хімічні елементи, зацікавити учнів фактами з історії їх відкриття та внеском вчених-хіміків у цей процес; виховувати зацікавленість учнів предметом, історією науки.

   У грі брали участь дві команди по шість учасників у кожній. Учасникам зачитувався перший фрагмент тексту про певний хімічний елемент. Виграє команда, яка першою відгадає вказаний елемент. Вона отримує 5 балів. Якщо в учасників немає правильної відповіді – їм зачитується другий фрагмент тексту про цей же хімічний елемент. Правильна відповідь оцінюється 3 балами. Якщо учасники досі не знайшли правильної відповіді, то їм зачитують третій (останній) фрагмент тексту. За відгаданий хімічний елемент команда отримує 1 бал.

  

   Виграла та команда, яка набрала більше балів. А особливо відзначилися в своїх знаннях учениці Ковач А. та Шляхта В.

   Наступним заходом було завершення довготривалого експерименту по вирощуванні кристалів з мідного купоросу та алюмокалієвих квасців учнями 9-А класу, під керівництвом вчителя хімії Яворською Г.А.

   Штучні кристали люди навчилися вирощувати вже дуже давно, зараз таким чином отримують навіть штучні рубіни й діаманти для ювелірних прикрас та використання в деяких механізмах. Тому учні зацікавилися експериментом і вирішили зробити оригінальні намиста або ялинкові іграшки з квасців та мідного купоросу. Даний експеримент учні проводили на протязі місяця і отримали хороші результати.

  

22 березня( п’ятниця)

   На завершення тижня хімії учні 10-А класу разом із вчителем хімії Басараб Н.І. підготували ігровий проект телешоу «Хто зверху?». Змагалися  команда хлопців складом: Бурин О., Вейгеші В., Лешко А., Лютнянський М., та команда дівчат: Гаврилець Я., Габак Д., Мішковська Т., Яцина А.

   Гра проходила в VІ раундів: «Вибери фото», «Збери літери», «Вгадай назву пісні», «Хто Я?», «Знайди пару», «Підняття на Єгипетську піраміду». За кожний виграний раунд команда отримувала очки і право на бонусне запитання, у разі нічиї проводилися «Дивоглядки».

   Перший раунд лідирувала команда хлопців, але в останніх (більш хімічних) раундах перемога перейшла до команди дівчат. Команди гідно боролися за перемогу. Та слід зазначити, що головним завданням даного проекту було насамперед розважити і дати задоволення виконавцям і глядачам і це нам вдалося.

   В конкурсі стінгазет на теми «Хімія в побуті» та «Хімія цікава наука», серед учнів 7-11 класів здобув перемогу 10-А клас, який був нагороджений грамотою.

Переглядів: 426 | Додав: DreamMaster | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вверх